Your browser don't support script - Please enable this option or update your browser

دوره‌های زبان انگلیسی کودکان

قطعا یکی از مهمترین مقاطع سنی برای هر انسان دوران کودکی و نوجوانی است همانطور که تمامی روانشانسان بر این مورد اتفاق نظر دارند که شخصیت فرد در دوران کودکی و نوجوانی شکل می‌گیرد، به همین صورت نیز اغلب مهارت‌هایی که فرد در دوران زندگی خود می‌آموزد از دوران کودکی و نوجوانی او نشات می‌گیرد. به همین جهت آموزش زبان دوم و سوم در دوران کودکی و نوجوانی با توجه به قدرت یادگیری این گروه سنی مهمترین تصمیمی است که می‌توانید برای فرزندتان بگیرید

آموزش زبان انگلیسی کودکان
french-kids-class

در آموزشگاه ملل که در واقع قسمتی از هلدینگ آموزشی ملل می‌باشد و با توجه به سابقه طولانی و درخشان تدریس مقاطع ابتدایی که از افتخارات این موسسه است، دوره‌های آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان، می‌تواند بهترین انتخاب برای فرزندان شما باشد

در این دوره‌ها کتاب ارزشمند و معتبر Big English که جهت آموزش کودکان سنین 7 تا 13 سال طراحی شده است. برای اولین بار توسط اساتیدی که آشنا به روانشناسی کودکان هستند و از جهت علمی نیز دارای مدرک Young TTC هستند، آموزش داده می شود.

چرا فرزندم را در آموزشگاه ملل ثبت‌نام کنم؟

فضای آموزشی متناسب برای کودکان
استفاده از معلمین مسلط به دو حوزه زبان و آموزش کودک
سابقه آموزش کودکان با مدارس ابتدایی ملل
آموزش حضوری و مجازی
استفاده از منابع آموزشی معتبر و متنوع
دانشجوی زیان انگلیسی در حال حمل کیف و کتاب

معرفی منابع دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی کودکان

در آموزشگاه زبان ملل از مجموعه کتاب‌های Big English استفاده می‌شود. که از بهترین منابع معتبر کمبریج برای آموزش کودکان است در این سری کتب که از ۷ جلد تشکیل می‌شود، آموزش زبان از سطح مبتدی (الفبا) تا سطح بالاتر از متوسطه که در کتاب هفتم بدست می‌آید، تدریس می‌گردد.

از مزایای این سری کتب آموزش زبان به کودک مطابق زبان خود اوست. یعنی با استفاده از شعر، داستان، خلاقیت و …، آموزش زبان انجام می‌پذیرد. در این کتاب‌ها علاوه‌ بر آموزش زبان انگلیسی مؤلف بر ارتقاء قدرت تفکر کودک نیز تاکید داشته است و محتوای آموزشی براساس آموزش متمرکز محتوایی-زبانی (CLIL) قرار دارد. در این کتاب محتوا به صورت جلسه به جلسه توسط دو کتاب یکی برای هدایت معلم و دیگری برای انجام تکالیف و تمرینات توسط دانش آموز مورد استفاده می‌باشد.

آزمون‌های طول دوره نیز براساس آزمون‌های YLE کمبریج می‌باشد. که کودک را با نحوه برگذاری آزمون‌های زبان بین‌المللی آشنا کرده و او را عادت خواهد داد، تا در مراحل بعدی به راحتی بتواند در آن آزمون‌ها موفق باشد.

جدول مشخصات کلی دوره‌های آموزش زبان کودکان

کد دوره نام دوره تعداد جلسات
MPL1 Big English Stater ۳۴ جلسه
MPL2 Big English Level 1 ۴۴ جلسه
MAL1 Big English Level 2 ۴۴ جلسه
MAL2 Big English Level 3 ۵۰ جلسه
MAL3 Big English Level 4 ۵۰ جلسه
MAL4 Big English Level 5 ۵۰ جلسه
MBL1 Big English Level 6 ۵۰ جلسه
MBL2 Big English Level 7 ۵۰ جلسه
MBL3 Big English Level 8 ۵۰ جلسه
MBL4 Big English Level 9 ۵۰ جلسه
MBL5 Big English Level 10 ۵۰ جلسه
MCL1 Big English Level 11 ۵۰ جلسه
MCL2 Big English Level 12 ۵۰ جلسه
مسیر طی کردن دوره‌های زبان American English File بزرگسالان

سوالات متداول

در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی ، فرزند کودک شما هر چهار مهارت اصلی زبان یعنی گفتاری ، شنیداری ، نوشتاری و خواندن را فرا‌می‌گیرد.

وابسته به تلاش و جدیت دانش‌آموز بعد از آشنایی با الفبا و قواعد ابتدایی زبان انگلیسی می‌تواند مکالمه را شروع کند.

بله متد آموزشی Big English مورد تایید وزرات آموزش و پروش کشور انگلستان است و ما همیشه در حال رصد و پیگیری بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی هستیم.
لوگوی آموزشگاه زبان ملل

مجموعه بین‌المللی آموزشی ملل

آموزشگاه زبان و فنی‌ و حرفه‌‌ای

جهت تعیین سطح دانش فعلی شما در حوزهٔ فعالیت‌های آموزشی ملل و پیشنهاد بهترین دوره مناسب با شرایط و هدف شما، می‌توانید از طریق این فرم مشخصات خود را وارد کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

مشاوره رایگان