Your browser don't support script - Please enable this option or update your browser

آموزش زبان انگلیسی نوجوانان

بهترین زمان آموزش زبان انگلیسی دوران نوجوانی است. فرد در این دوره انرژی فراوانی دارد. به دنبال پیشرفت و یادگیری است. آموزشگاه زبان ملل دوره‌های ویژه نوجوانان را در قالب کلاس‌های حضوری و آنلاین برگزار می‌کند. اساتید مجرب و با سابقه در زمینه آموزش زبان انگلیسی همراه شما در مسیر یادگیری خواهند بود.

آموزش زبان انگلیسی نوجوانان
آموزش زبان انگلیسی آنلاین

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در عصر دیجیتال یکی از بهترین راه‌های یادگیری هر مهارتی آموزش آنلاین است. افزایش جمعیت و شلوغی شهرها باعث شده تا رفت‌وآمد نسبت به گذشته سخت‌تر شود. یادگیری زبان انگلیسی هم از این قاعده مستثنی نیست. شما از هرجای ایران که باشید و در هر زمانی می‌توانید از کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی استفاده کنید.

چرا آموزشگاه زبان ملل را برگزینم؟

دانشجوی زبان انگلیسی
استفاده از منابع آموزشی معتبر و متنوع
برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی به همراه آزمون‌های آزمایشی (Mock)
برگزاری دوره‌های تخصصی زبان انگلیسی در تجارت بین‌المللی با اساتید با سابقه
نتایج و کارنامه‌های درخشان دانشجویان در آزمون‌های بین‌المللی
آموزش حضوری، مجازی و ترکیبی برای دوره‌های خصوصی و عمومی
سابقه طولانی و درخشان در زمینه آموزش در گروه‌های سنی متفاوت

معرفی منابع دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی برای نوجوانان و جوانان

در مؤسسه ملل تلاش شده از بهترین و به روزترین منابع آموزشی استفاده شود. لذا برای گروه سنی نوجوانان و جوانان سری کتب American English File از انتشارات معتبر Oxford انتخاب شده است. این سری کتب از شش سطح تشکیل شده است که در داخل هر کتاب نیز بین ۱۰ تا ۱۲ درس تعریف شده است. از مهمترین نقاط قوت این مجموعه پرداختن به بحث مکالمه و مهارت گفتار می‌باشد. که در کلاس‌های آنلاین و حضوری مؤسسه ملل دانشجو بایستی با مشارکت در کلاس و گفتگو در جمع بر تقویت این مهارت خود تمرکز کند. در کنار مکالمه واژگان، گرامر و مهارت‌های شنیداری و نوشتاری و درک مطلب که برای تقویت زبان عمومی و در نهایت به موفقیت در آزمون‌های زبان بین‌المللی ختم خواهد شد، می‌پردازد.

سطح اول این مجموعه استارتر بوده و پنج سطح بعدی بر روی مهارت‌ها خواهد پرداخت تا دانشجو بتواند در پایان مجموعه در سطح B2 استاندارد زبانی اتحادیه اروپا قرار بگیرد. این مجموعه برای زبان عمومی تمام متقاضیان تحصیلی و کاری در امور مهاجرتی به شدت توصیه می‌شود. چرا که زبان عمومی قوی برگ برنده در آزمون‌ها و لازمه برای بهره بردن از دوره‌های آمادگی آزمون‌هایی مانند IELTS، TOEFL و GRE خواهد بود.

در کنار این سری کتب که واقعا کامل‌ترین و به روزترین منبع برای آموزش زبان هستند، از دیگر منابع آموزشی به صورت موردی انتخاب و در داخل دوره‌ها استفاده خواهد شد. که در ادامه مسیر آموزشی و دوره‌ها به تفسیر بیان شده است.

جدول و مسیر دوره های آموزش عمومی زبان انگلیسی نوجوانان

تعداد جلسات نام دوره کتاب دوره
A1 American English File Starter
A1 American English File 1
A2 American English File 2
B1 American English File 3
B2 American English File 4
C1 American English File 5

سطح زبان خود را نمیدانید؟

الگوهای آموزشی زبان انگلیسی ملل

اگر می‌توانید سه روز در هفته در کلاس زبان شرکت کنید، این دوره را از دست ندهید. چراکه در این صورت هر ترم زودتر از قبل تمام می‌شود و می‌توانید با سرعت بیشتری به سطوح بالاتری از زبان برسید. این کلاس‌ها در روز‌های زوج یا فرد به صورت فشرده، هر ترم 3 هفته (2 جلسه‌ی 90 دقیقه‌ای در روز و به صورت ترمیک، هر ترم 5 هفته (1 جلسه‌ی 90 دقیقه‌ای در روز) برگزار می‌شود.

اگر سرتان خیلی شلوغ است و در طول هفته تنها یک روز، امکان حضور در کلاس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در دوره‌های یک‌روز در هفته آموزشگاه زبان ملل شرکت کنید. این کلاس‌ها در روز‌های پنجشنبه یا جمعه در 3 جلسه‌ی 90 دقیقه‌ای برگزار می‌شود که هر ترم در 5 هفته به اتمام می‌رسد.

شهریه کلاس‌های زبان انگلیسی نوجوانان

شهریه

سوالات متداول

در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی ، فرزند نوجوان شما هر چهار مهارت اصلی زبان یعنی گفتاری ، شنیداری ، نوشتاری و خواندن را فرا‌می‌گیرد.

وابسته به تلاش و جدیت دانش‌آموز بعد از آشنایی با الفبا و قواعد ابتدایی زبان انگلیسی می‌تواند مکالمه را شروع کند.

ما در مجموعه آموزشی ملل همیشه در تلاش هستیم تا با آخرین استانداردهای روز دنیا سازگار باشیم و از ابزارهای مدرن برای آموزش زبان استفاده می‌کنیم.

جواب سوال خود را پیدا نکردید ؟

لوگوی آموزشگاه زبان ملل

مجموعه بین‌المللی آموزشی ملل

آموزشگاه زبان و فنی‌ و حرفه‌‌ای

جهت تعیین سطح دانش فعلی شما در حوزهٔ فعالیت‌های آموزشی ملل و پیشنهاد بهترین دوره مناسب با شرایط و هدف شما، می‌توانید از طریق این فرم مشخصات خود را وارد کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

مشاوره رایگان