Your browser don't support script - Please enable this option or update your browser

درخواست مشاوره رایگان
پشتیبانی از دوره آموزشی
ورود به پنل کاربری
سامانه آموزش آنلاین LMS
وبینارهای رایگان

مزایای شرکت در دوره‌های مهارت محور موسسه ملل

اساتید مجرب

اساتید مجرب و سرفصل‌های به روز

مدرک رسمی

دریافت مدرک از سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای

تقویت مهارت علمی

تقویت مهارت‌های عملی

آخرین دوره‌های دپارتمان فناوری اطلاعات ملل

موضوعات آموزشی دپارتمان فناوری‌ اطلاعات ملل

01

دوره هفت مهارت رایانه یا ICDL

مهارت هفتگانه ICDL مخفف عبارت International Computer Driving License است که به معنای گواهینامه بین المللی رایانه است. به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. گواهینامه ICDL بصورت بین‌المللی صادر می‌شود. این دوره برای کسانی مناسب است که می‌خواهند از پایه آموزش کامپیوتر را آغار بکنند و وارد بازار کار بشوند تا بتوانند پس از آن یک دوره مهارت تخصصی را بگذرانید و به عنوان یک فرد متخصص در بازار کار فعالیت داشته باشید.

IT-department
دوره آشنایی با HTML
دوره آشنایی با CSS
دوره آشنایی با Javascript

02

دوره طراحی وبسایت با کدنویسی

برنامه نویسی FrontEnd (سمت کلاینت)

این دوره برای کسانی مناسب است که می‌خواهند طراحی وب سایت را اصولی و از ابتدا فرابگیرند و با گذر زمان به یک طراح وب‌سایت حرفه‌ای تبدیل شوند. در این دوره‌ها با مباحث ظاهر وب‌سایت آشنا می‌شوید.

03

دوره طراحی وب‌سایت با کدنویسی

برنامه نویسی BackEnd (سمت سرور)

زمانی‌که وب‌سایت شما از لحاظ طراحی ظاهر شکل گرفته اگر تصمیم دارید که آنرا داینامیک کنید و آنرا تبدیل به یک وب‌سایت فروشگاهی بکنید و به درگاه پرداخت آنلاین متصل بشوید.

php

04

بازی سازی با Scratch

اسکرچ (Scratch) یک زبان برنامه‌نویسی بصری است که هدف آشنایی با ساختار برنامه‌‌نویسی در حد مبتدی است که برای کودکان از سه سال به بالا طراحی شده است. با اسکرچ برنامه‌نویسی تعاملی، انیمیشن‌سازی تفکر خلاقانه آموزش داده می‌شود.

 اسکرچ
 اسکرچ جونیور

05

طراحی وب‌سایت بدون کدنویسی با Wordpress

با شیوع بیماری کرونا و روی آوردن اکثر اقشار به سمت کسب وکارهای آنلاین نیاز جامعه به سمت وب سایت‌ها رفت بدون امکانات خاصی برای دسترسی با گذراندن دوره طراحی وب‌سایت با وردپرس می‌توانید یک وب ‌سایت حرفه‌ای را در کمترین زمان ممکن طراحی بکنید و آنرا تبدیل به یک فروشگاه آنلاین و اتصال آن به درگاه پرداخت آنلاین بکنید و هر امکاناتی را که کارفرما مدنظر دارد را در آن وب‌سایت پیاده‌سازی بکنید.

دورهٔ آموزشی wordpress