Your browser don't support script - Please enable this option or update your browser

آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان

امروزه زبان انگلیسی به معنای همگام شدن با سرعت پیشرفت فناوری و تکنولوژی، تعامل با دنیای بین‌المللی، امکان سفر و تجارت با جهان، امکان زندگی و مهاجرت به بسیاری از کشورهای پیشرفته بین‌المللی است. زبان انگلیسی فقط یک امکان برای زندگی بهتر نیست، بلکه رفته رفته یک الزام برای زندگی خواهد شد. آموزشگاه زبان ملل این امکان را برای شما فراهم کرده تا با هر شرایطی به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان
آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

رویکرد آموزشگاه زبان ملل به سمت کلاس آنلاین زبان انگلیسی است. پیشرفت فناوری و تغییراتی که دوران کووید۱۹ اتفاق افتاد، آموزش را متحول کرد. اگر دوست دارید به صورت آنلاین زبان انگلیسی را فرابگیرید ما امکانات ویژه‌ای برای شما فراهم کرده‌ایم. سامانه آموزش آنلاین آموزشگاه ملل به شما این انتخاب را می‌دهد تا از هر کجا که هستید در کلاس‌ زبان انگلیسی آنلاین شرکت کنید.

چرا آموزشگاه ملل را برگزینم؟

دانشجو در حال کار با لپ‌تاپ
استفاده از منابع آموزشی معتبر و متنوع
برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی به همراه آزمون‌های آزمایشی (Mock)
برگزاری دوره‌های تخصصی زبان انگلیسی در تجارت بین‌المللی با اساتید با سابقه
نتایج و کارنامه‌های درخشان دانشجویان در آزمون‌های بین‌المللی
آموزش حضوری، مجازی و ترکیبی برای دوره‌های خصوصی و عمومی

معرفی منابع دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی برای بزرگسالان

در موسسه ملل تلاش شده از بهترین و به روزترین منابع آموزشی استفاده شود. لذا برای گروه سنی بزرگسالان و در بخش زبان عمومی سری کتب American English File از انتشارات معتبر Oxford انتخاب شده است.

این سری کتب از شش سطح تشکیل شده است که در داخل هر کتاب نیز بین ۱۰ تا ۱۲ درس تعریف شده است. از مهم‌ترین نقاط قوت این مجموعه پرداختن به بحث مکالمه و مهارت گفتار می‌باشد. که در کلاس‌های آنلاین و حضوری موسسه ملل دانشجو بایستی با مشارکت در کلاس و گفتگو در جمع بر تقویت این مهارت خود تمرکز کند. در کنار مکالمه واژگان، گرامر و مهارت‌های شنیداری و نوشتاری و درک‌مطلب که برای تقویت زبان عمومی و در نهایت به موفقیت در آزمون‌های زبان بین‌المللی ختم خواهد شد، می پردازد.

سطح اول این مجموعه استارتر بوده و پنج سطح بعدی بر روی مهارت‌ها خواهد پرداخت تا دانشجو بتواند در پایان مجموعه در سطح B2 استاندارد زبانی اتحادیه اروپا قرار بگیرد. این مجموعه برای زبان عمومی تمام متقاضیان تحصیلی و کاری در امور مهاجرتی به شدت توصیه می‌شود. چرا که زبان عمومی قوی برگ‌برنده در آزمون‌ها و لازمه برای بهره بردن از دوره‌های آمادگی آزمون‌هایی مانند IELTS، TOEFL و GRE خواهد بود.

در کنار این سری کتب که واقعا کامل‌ترین و به روزترین منبع برای آموزش زبان هستند، از دیگر منابع آموزشی به صورت موردی انتخاب و در داخل دوره‌ها استفاده خواهد شد، که در ادامه مسیر آموزشی و دوره‌ها به تفسیر بیان شده است.

جدول و مسیر دوره های آموزش عمومی زبان انگلیسی برای بزرگسالان

تعداد جلسات نام دوره کتاب دوره
A1 American English File 1
A2 American English File 2
B1 American English File 3
B2 American English File 4
C1 American English File 5

سطح زبان خود را نمیدانید؟

دوره A1

می تواند اصطلاحات و عبارات رایج روزمره را درک و خود یا دیگران را معرفی کند. می تواند در مورد اطلاعات شخصی مثل اینکه اهل کجا هستی، افرادی که می شناسد و وسایلی که صاحب آن‌هاست صحبت کند. اگر فرد مقابل آرام و شمرده صحبت کند و بتواند او را راهنمایی کند، می تواند یک گفت‌وگوی بسیار ساده داشته باشد.

دوره A2

می تواند جملات و عبارات رایج مربوط به موقعیت های زندگی روزمره، به عنوان مثال، اطلاعات خانوادگی و شخصی، مکان های محلی، شغل خود و خرید را متوجه شود. می تواند در مورد کارهای ساده و روزمره ارتباط برقرار کند. می تواند در مورد پیشینه، محیط فعلی و نیازهای ضروری خود صحبت کند.

دوره B1

می‌تواند نکات اصلی اطلاعات در مورد کارهایی که به طور منظم در مدرسه یا محل کار انجام می دهد یا تجربه می‌کند و همچنین فعالیت های اوقات فراغت و غیره را درک کند. می‌تواند هنگام سفر نیازهای خودش را برطرف کند و از افراد راهنمایی بخواهد. می‌تواند متون ساده درباره‌ی موضوعات آشنا یا علاقه شخصی ایجاد کند. می‌تواند در مورد چیزهایی مانند تجربیات و رویدادها و همچنین مفاهیم انتزاعی‌تر مانند امیدها و آرزوها صحبت کند و می‌تواند به طور خلاصه این نظرات و برنامه‌ها را توضیح دهد.

دوره B2

می تواند ایده‌های اصلی متن پیچیده نوشته شده در مورد موضوعات عینی و انتزاعی را درک کند. این شامل متون فنی در زمینه کاری است. می‌تواند با افراد بومی تعامل و ارتباط برقرار نماید، و مثل یک مبتدی به نظر نرسد. می‌تواند متون قابل فهم و با جزئیات را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات بنویسد. می‌تواند نظرات خود را در مورد مسائل و رویدادهای جاری توضیح دهد، مزایا و معایب انتخاب‌های احتمالی را شرح دهد.

الگوهای آموزشی زبان انگلیسی ملل

اگر می‌توانید سه روز در هفته در کلاس زبان شرکت کنید، این دوره را از دست ندهید. چراکه در این صورت هر ترم زودتر از قبل تمام می‌شود و می‌توانید با سرعت بیشتری به سطوح بالاتری از زبان برسید. این کلاس‌ها در روز‌های زوج یا فرد به صورت فشرده، هر ترم 3 هفته (2 جلسه‌ی 90 دقیقه‌ای در روز و به صورت ترمیک، هر ترم 5 هفته (1 جلسه‌ی 90 دقیقه‌ای در روز) برگزار می‌شود.

اگر سرتان خیلی شلوغ است و در طول هفته تنها یک روز، امکان حضور در کلاس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در دوره‌های یک‌روز در هفته ملل شرکت کنید. می‌توانید این کلاس‌ها در روز‌های پنجشنبه یا جمعه در 3 جلسه‌ی 90 دقیقه‌ای برگزار می‌شود که هر ترم در 5 هفته به اتمام می‌رسد.

شهریه کلاس های این دوره

شهریه کلاس زبان انگلیسی بزرگسالان

سوالات متداول

در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی ، شما هر چهار مهارت اصلی زبان یعنی گفتاری ، شنیداری ، نوشتاری و خواندن را فرا‌می‌گیرید.

وابسته به تلاش و جدیت شما بعد از آشنایی با الفبا و قواعد ابتدایی زبان انگلیسی می‌توانید مکالمه را شروع کنید.

بله متد آموزشی AEF مورد تایید وزرات آموزش و پروش کشور فرانسه است و ما همیشه در حال رصد و پیگیری بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی هستیم.

جواب سوال خود را پیدا نکردید ؟

لوگوی آموزشگاه زبان ملل

مجموعه بین‌المللی آموزشی ملل

آموزشگاه زبان و فنی‌ و حرفه‌‌ای

جهت تعیین سطح دانش فعلی شما در حوزهٔ فعالیت‌های آموزشی ملل و پیشنهاد بهترین دوره مناسب با شرایط و هدف شما، می‌توانید از طریق این فرم مشخصات خود را وارد کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

مشاوره رایگان